M a z h a r and H a n i n
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

M a z h a r and H a n i n

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MR.TOP
Admin

أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى   أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 11, 2007 2:23 am

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أرجوا منكم المشاركة و التصويت علي هذا الموضوع
بصراحة يا جماعة أنا أشتراكي في المنتدى كان بالصدفة البحتة , كنت بدور في الاخ جووجل أدام الله بقائه علي نتيجة الاعدادية , و كان فية موضوع أسمة نتيجة الاعدادية فين , فالاخ جووجل أداني رابط للمصطبة , قولت لنفسي ياواد يا أبوسمرة أشترك معاهم علشان تعرف الاخبار أول بأول , و أنا أشتركت قبل كدة في منتديات تانية لكن لمدة يوم أو يومين أو أسبوع على الاكثر , لكن المرة دي حبيت المجتمع الكتكوتي جدا لدرجة أني حاسس أني خلاص بصوصوأية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى Image5 . مش عارف لية حبيته يمكن لاني بحب قعدة القهاوي من زمان ؟؟؟ الله أعلم
المهم حبيت أفيد الناس اللي موجودة هنا , بقيت أطلب مشاريب لكل الناس لحد مافلوسي خلصت و حساب النوتة كمان تقل أوي . قلت أفدهم بحاجة تانية حبيت أعمل قرصات للغة الانجليزية , تبدأ من أول A B لحد ما يشاء الله , فحبيت أخد رأيكم الاول علشان لو لقيت ان الموضوع هيكون له صدي ( قصدي أن الموضوع يعجبكم مش مصدي يعني ) أبدأ علي بركة الله أو أني أصرف نظر عنه خااااااااااااااااااالص و روح البيت و أكل شوية مهلبية و أنام أحسن
المهم عاوز أخد رأيكم في موضوع تاني كمان أن وافقتم ,تفضلوا أن كل درس يكون في موضوع لوحدة , ولا كل الدروس تكون في نفس الموضوع
و أن شاء الله أن وافقتم هيكون فية درسين لكل أسبوع و كمان هنتظر أسألتكم و مقترحتكم و هجيب عنها أن شاء الله , و كمان هنتظر منكم نقضكم البناء لطريقة الشرح أي أخطاء ممكن توجد ما أنا مش معصوم من الخطأ يعني ,علشان نعرف أزاي نوصل بالموضوع بأحسن صورة
يلا أنا منتظر ردودكم و كمان نتيجة التصويت , و أن كان كدة نبدأ الدرس من الاسبوع القادم أن شاء الله
يجعلة عامر
و ربنا يستر

أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى 62992808ie7

أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى Nano
ارجو المشاركه فى الرد
afro
مظهر89
Admin
مظهر89

أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى   أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 22, 2007 3:21 pm

يا ريت والله فعلا بس الناس تجرب تاخد الكورسات دى كل الناس محتاجه اللغه يا ريت تعمل بجدالموضوع ده
https://loverlove.yoo7.com

أية رأيكم أعمل هنا كورسات أنجليزي فى المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-